Tuesday

Berea ca si pasiune vs berea ca si cosmar

Pai cine nu iubeste berea cand aceasta e asociata cu o serie de frumuseti naturale? Sa fim seriosi !!!

Numai cand ma uit la tipa asta imi vine sa-mi cumpar o lada de bere .. sau sa culeg doapele de pe ea, cu buzele..

Dar cu ce ma ajuta asta? Cu nimic .. o poza ca asta este pentru mintile care asociaza o bautura de ras cu un trup angelic .. care nu constientizeaza ca berea poate fi oricand langa ei, dar o tipa ca asta mai greu .. mult mai greu .. si nu se va intampla niciodata daca tot ce vezi in fata ochilor e doar o lada de bere ..

Dar poate totusi unii au norocul (sau nenorocul =))) si dau peste niste gagici care venereaza berea la fel de mult ca ei. Acele gagici exista, doar ca eu refuz sa le caut :))

Dovada:


Daca te bagi in seama doar cu o bere sau doua, e ok presupun, dar daca te iei la tranta cu o lada de bere sau chiar mai mult, atunci unde ajungi?

Aici? Iti place?






M-am luat cu pozele si gandurile, dar am uitat de concurs. Norocul meu ca m-am trezit cand m-am uitat a doua oara la ultimele poze adaugate :))

Vad ca stau bine cu aprecierile pe meritacitit.ro

 La fel si cu comentariile pe postul principal cu lada de bere

Sa vina locul 1

No comments:

Post a Comment